Jó eszköz vajon a Pinterest a blog látogatottságának növeléséhez?

Jó eszköz vajon a Pinterest a blog látogatottságának növeléséhez?

Gyors segítség-e a Pinterest a blogod nézettségének növelésében?[Esettanulmány]

Forrás:

Te is láttad az útmutatókat és esettanulmányokat, melyek óriási forgalmat ígérnek a Pinterestről bármilyen honlapod legyen is? Ezen felbuzdulva én is elhatároztam, hogy szerzek egy kis plusz forgalmat az Ahrefs blognak a Pinterestről.

Csak hát volt egy aprócska probléma… Semmit sem tudtam a Pinterest marketingről. Így aztán megkérdeztem a Google-t: “Hogyan nyerhetek forgalmat a Pinterest-tel?”

A Google rögtön hozott is kb 41,400,000 találatot 0.77 másodperc alatt, és én megkezdtem a tanulást. Még a találati lista 2, és 3. oldalát is megnéztem!

A legelső lecke az volt, hogy semmi új megbízható leírás vagy esettanulmány nem volt a témában. A legjobbak még 2014-15-ből valók voltak, amikor a Pinterest is kicsit még más volt.

A második lecke az volt, hogy a tippek és trükkök – hogyan növeljünk forgalmat a Pinterest segítségével  – semmi változatosságot nem mutattak. Valójában miután kiszűrtem a teljesen használhatatlan vagy nagyon specifikus tippeket (mint pl. az e-kereskedelemre vonatkozókat) egy mindössze 8 pontból álló listám maradt:

  1. Regisztrálj egy Üzleti Pinterest fiókot
  2. Állíts össze a megfelelő kulcsszavakra releváns táblákat és töltsd meg őket szuper pinekkel.
  3. Használj u.n.  “Rich Pins” (Gazdag pineket) a blogodhoz
  4. Folyamatosan növeld pinjeid számát
  5. Kerülj be a releváns táblák csoportjaiba
  6. Használj figyelemfelkeltő fotókat
  7. Pinelj rendszeresen és sokat
  8. Mutasd be a legjobb pinjeidet a köreidben lévő Pinterest használóknak

A terv tehát készen állt, és úgy döntöttem 1 hónapig utókövetem és kielemzem az eredményeket.

Tehát itt most bemutatom, mit hogyan csináltam és mi lett a végeredmény.

Megjegyzés:
Mikor megkezdtük a kísérletet, mi (Ahref) már jelen voltunk a Pinterest-en.  Volt már néhány száz követőnk, néhány táblánk is volt már készen, és időről időre pineltünk is pár dolgot. De sosem vettük komolyan, és ennek viszonzásaként a Pinterest sem hozott az Ahrefs-nek észrevehető forgalom növekményt.

1. Készíts magadnak Üzleti Pinterest fiókot

Majdnem minden egyes Pinterest útmutató ezzel kezdődött.

Mint kiderült a személyes és az üzleti fióknak különböző használati feltételei vannak. A Pinterest kereskedelmi célból történő felhasználása csak csak üzleti fiókkal lehetséges. Plusz a “Rich pins”, “promoted pins” lehetőség, valamint a Pinterest Analytics lehetőség is csak üzleti fiókkal rendelkezőknek érhető el.

Léteznek megvásárolható pinek is, “Buyable pins” de ezek csakis a BigCommerce, Demandware and Shopify platformok estében használhatók.

Az üzleti fiókká alakítás vagy egy új üzleti fiók létrehozása nem kerül pénzbe.

Igazolnod kell a honlapodat

Majd igazolnod kell a honlapodat, hogy láthasd, kik látogatják a Pinterestről.

Majd mentsd el (kihagytam)

Alapból az utolsó lépés az üzleti fiók létrehozásánál egy “mentés” gomb létrehozása a honlapodra. Ez könnyen létrehozható a  Pinterest Widget Builder-el.

Bár én a mostani kísérletünk miatt kihagytam ezt a lépést.

Mivel mi nem a jelenlegi olvasóinkat szeretnénk a Pinterest-re és vissza irányítani. Mi a vadiúj felhasználókat keressük a Pinterest-ről, a Pinteres marketing erőfeszítéseinkért cserébe.

Emelett a Pinterest használóinak nem feltétlenül kell egy “Pin gomb” a blogon, mivel bővítményeket és a  Buffer-hez hasonló eszközöket használják arra, hogy pineljék még a nem pinelhető tartalmakat is.

Tehát az Ahref-nek elkészült az üzleti fiókja a Pinteresten, mehetünk tovább.

2. Állíts össze kulcsszóra releváns táblákat és készíts rá menő pineket.

A következő dolog, amit a Pinterest útmutatóiból megtanultam, hogy optimalizálnod kell a Pinterest kereséseket is a saját profilodra.

Azt azért lehet tudni, hogy a Pinterest keresője nem annyira “okos”, mint a Google keresője, de azért némi kulcsszó kutatást végezhetsz itt is. A kulcsszavakat használhatod a táblák neveiben, a táblák vagy a pinek leírásában, vagy éppen az üzleti fiókod megnevezésében.

A mi célcsoportunk SEO szakemberek, link építő szakemberek, tartalom marketingesek, továbbá minden egyéb marketinggel foglalkozó szakember és blogger. Szóval először is kényelembe helyeztem magam, majd összeállítottam egy kulcsszólistát.

Ennek alapján az Ahrefs Pinterest fiókunk segítségével a következő táblákat kell kialakítani:

  • Online Marketing Tools (on-line marketing eszközök)
  • Content Marketing Tips (tartalom marketing tippek)
  • Growth Hacking (Growth Hacking = marketing megoldás, ahol technológiai, analitikai és kreatív megoldások felhasználásával exponenciális növekedést érhetünk el- szerk)
  • Email Marketing (email marketing)
  • SEO
  • Social Media Marketing (Közösségi média marketing)
  • Search Traffic & Keywords (Keresések száma és kulcsszavak)
  • Link Building (link építés)
  • és még több hasonló…

Általánosságban: 20 tábla készült megtöltve 30 – 150 klassz pinnel különböző, releváns forrásokból.

Tehát ez az, amit a Pinterst útmutatójából tanultam. Eléggé ésszerűen hangzott. Ezúton “tudósítottuk” a Pinterest-et, hogy a mi fiókunk az online marketinggel és a blogolással kapcsolatos, és reméljük, hogy így majd ránk is találnak a Pinterest-en.

Az általam kreált táblák egy része mások pinjeit is tartalmazta, míg az  ‘Ahrefs Blog’ and ‘Ahrefs — Best Posts’ táblák csak saját anyagokat tartalmaztak.

Minden táblához tartozik leírás, mely tartalmazza a kulcsszót.

 

Díszítsd tábláidat borító képpel

Mikor inspirációkat keresetem a tábláimhoz, elérkeztem Blogelina’s Pinterest fiókjához, akinél minden egyes táblának külön borítóképe volt. Tetszett az ötlet és úgy döntöttem én is alkalmazom.

Így aztán még egy gyakorlati tippem is van számodra:

Mikor a táblához hozzáadsz egy képet mint borítókép, ez úgy adódik a a táblához, mint egy külön pin. A tábla előképe ezáltal így néz ki:

A Pinterest nem könnyen engedi a pinek sorrendjét változtatni egy táblán belül. Hogy ezt megtehesd, átteheted a pinjeidet más táblákba azután pedig vissza, hogy előre kerülhessenek. Valamiért azonban ez nem működik a borító esetében.

Vagyis csak adj hozzá néhány új pint a táblához, miután a borítót hozzáadtad. Így sikerülni fog.

Rendezd be a kirakatodat

Nem olyan rég került a Pinterestbe a új elemként a “Kirakat”. Az állandóan változó kirakat az, amit a látogatók először látnak, amikor megtekintik a profilodat. Ráadásul mobilon nagyon jól néz ki.

Persze én sem hagyhattam üresen állni a kirakatunkat, betettem ide tehát a legjobb tábláinkat.

De még mindig akadt dolgom.

3. Használj gazdag pineket (Rich Pins) weboldaladhoz, blogodhoz

Még egy fontos dolgot tehetsz a blogod / weboldalad és a Pinterest közti zökkenőmentes integráció megvalósításáért: Használj Rich Pin-eket. (Gazdag pineket)

Ahogy már említettem korábban, mi nem használtunk “Pin” gombot blogunkban, az olvasóink enélkül is pinelték bejegyzéseinket. Biztosítanunk kell azonban, hogy ezek a pinek is a lehető legjobban nézzenek ki.

Rich Pinek speciális pinek, melyek plusz információt tartalmaznak magán a pinen. Ma 6 féle Rich Pin létezik: Applikáció, Video, Recept, Cikk, Termék, Hely

Természetesen a “Cikk” ( article Rich Pins ) opció volt a mi választásunk.

A Cikk pinek tudatják az olvasóval, hogy olyan tartalomra fognak kattintani, mely egy cikket, írást tartalmaz. Címet, szerzőt és rövid leírást is tartalmaznak.

A Rich pin jelölésen keresztül a Pinterest automatikusan behúzza a weboldaladról (Open Graph / Schema.org formátumban) a tartalmat.

A fejlesztőnk szerint számunkra az Open Graph volt a jobb választás. Ezért megkértem, hogy készítse el az alábbi meta adatokat, melyek automatikusan minden blogbejegyzéshez hozzáadódnak majd, és néhány perc alatt el is készült ezekkel.

A mi megoldásunk kissé speciális. Egyébként Yoast SEO plugin (Word Press) -nal ez szintén megoldható.

Az utolsó lépés annak biztosítása, hogy a Rich pin működik. Pinterest-nek van Rich Pins Validator -a (Rich pin ellenőrző) ahol ellenőrizheted, hogy a Rich Pin működik.

Tökéletes!

Mostantól ha valaki az Ahrefs blogból pinel egy cikket, a Pinterest automatikusan behúzza az adott cikk-re vonatkozó adatokat és beteszi a pinbe.

Ezzel egy további fontos pontját teljesítettem a tervnek.

4. Növeld Pinterest követőid számát

Néhány esettanulmányban azt olvastam, hogy az, hogy hány követőd van a Pinterest-en, nem egyenesen arányos azzal, mekkora a forgalmad a Pinterest-en. De ahhoz, hogy profilod valóban megalapozottnak tűnjön, Pinterest azt javasolja, hogy legyen legalább 1000 követőd.

Az elv egyszerű. Kövess másokat a Pinterest-en, hogy Téged is kövessenek. Erre két lehetőség adott. Vagy használunk egy szoftvert arra, hogy másokat kövessünk / ne kövessünk a Pinterest-en, vagy pedig ugyanezt megtehetjük manuálisan.

Néhány útmutatás szerint az automatikus eszközökkel, mint a PinPinterest vagy PinFollow több követőt lehet szerezni. Más források pedig egyenesen tiltják az automata követés / nem követés használatát,  példákat hozva fel arra, miként veszítették el a fiókjukat csak mert ezeket használták.

Én semmiképp sem akartam Pinterest fiókunkat kockáztatni, így hát a manuális utat választottam. Minden nap 1 órát szántam arra, hogy növeljem pinterest követőink számát. Minden nap kb 300 felhasználót követtem (és kb ugyanennyit nem követtem – hogy tartsam az egyensúlyt). Nem épp a legizgalmasabb tevékenység, azt kell mondjam…

…és hát nem is működött. A kísérletem végeztével mindössze 400 új követőre tettünk szert.

De olvastam róla, hogyan tehetünk szert újabb Pinteres követőkre, és találtam azért egy jó tippet. Találd meg azokat az olvasóidat, akik maguk pineltek különböző tartalmakat a weboldaladról és érd el őket.

Találd meg azokat, akik maguk pineltek különböző tartalmakat a weboldaladról

Ezt a tippet itt találtam: Aaron Lee’s post at Postplanner. Segített kapcsolatba kerülnöm néhány olyan Ahrefs rajongóval akiknek már erős pinterest profiljuk volt. (Erről még több információ lejjebb)

Másold az alábbi linket a keresőbe és helyettesítsd be a saját domain nevedet a “YOURDOMAIN” helyére.

https://www.pinterest.com/source/YOURDOMAIN

Még egy fontos elem volt a listámon:

5. Használd a releváns csoport táblákat

Ez a tipp volt az adu ász forgalomnövelő tipp valamennyi Pinterest útmutatóban. A csoport táblákkal lehet a leggyorsabb növekedést elérni.

Dióhéjban a csoport tábla egy olyan Pinterest tábla, ahová többen is kitűzhetnek pineket.  A lényeg pedig az, hogy minden pinelő követőinek száma hozzáadódik a csoport tábla követőinek számához. Ez pedig óriási nézettséget hoz a csoport táblának, vagyis nagyon vonzó ide csatlakozni.

Magad is hozhatsz létre csoport táblákat és meghívhatsz további résztvevőket . Csak kattints az “Edit / Szerkesztés” gombra bármely tábládban, és hívj meg együttműködőket.

Minden útmutató egytől egyig azt ajánlja, csatlakozz minél nagyobb csoport táblákhoz és tűzd ki rá saját pinjeidet, hogy minél nagyobb forgalmat generálhass a Pinteresten. (Erről lesz még szó)

Természetesen először is meg kell találnod ezeket a táblákat. Szerencsére létezik 2 szolgáltatás is, mely segítségedre lehet ebben: PinGroupie és a group boards on BoardBooster.

Megtalálni a csoport táblákat eléggé egyszerű folyamat. De kiválasztani a megfelelő kategóriát, már bonyolultabb. Például az online marketing táblák a “Technology,” “Geek” or “Other” kategóriák alá lettek betéve a Pinterest használói által. Valószínűleg azért mert a többibe még kevésbé illettek volna bele.

Discovering an email address: Itt felfedezni az emailcímet és megkérni valakit arra, hogy csatlakozzon a csoport táblához már csak az ügyességeden múlik.

Kísérletünk végére az Ahrefs 33 releváns, különböző méretű csoport táblához csatlakozott. A legnagyobb tábla 30 ezer követővel rendelkezik. Ért valamit? Kiderül idővel…

Már majdnem készen voltam az Ahrefs blog tartalmának kitűzésével (pinelésével) De még mindig hiányzott a pinek legütősebb része: A látvány

6. Használj ütős és vonzó képeket

A Pinterest a látványról szól. Pinjeidnek olyan képekre van szüksége, melyek kilógnak a több ezer pin közül, és mágnesként vonzzák magukhoz az emberek figyelmét. Legalábbis ez az amit az útmutatókban olvastam. Éppenséggel van is értelme.

Ha esetleg még nem vetted volna észre, egészen egyedi a mi megközelítési módunk, ami a blog borító képeinket illeti.

Az olvasóink pedig szeretik ezeket. Legalábbis ezt állítják.

Ezért úgy döntöttünk, nem találjuk fel újra a kereket, hanem azzal megyünk tovább, ami már eddig is működött. Csak megkértük a tervezőnket, hogy adaptálja a Pinterest-re a legjobb bejegyzéseink borítóképeit, hogy kiválóan tudjuk pinelésre is használni ezeket.

Itt egy példa:

Ha engem kérdezel, ez szuperül néz ki! És nem mellékesen ez a kép abszolút kilóg a számtalan unalmas pin közül, melyek valami ingyenes stock fotó alapra Canva program segítségével írt szöveggel készültek.

Végre eljött az ideje, hogy kitűzzük a pineket!

7. Pinelj folyamatosan. Pinelj sokat.

Minden egyes pinterest útmutató szerint: Pinelj rendszeresen és pinelj sokat. De szinte senki nem mondta ki, hogy naponta hány pined jelenjen meg.

  • Gael Breton a megjegyzésében Jim Dillon’s Pinterest marketing tips tanácsolta, hogy  2-szer egy nap a csoport táblákra pinelj.
  • Kevan Lee aPinterest tips study,-ben a Buffer’s tapasztalatára hivatkozva napi 5 – 10 pint ajánl kitűzni
  • Courtney Seiter pedig azt állítja, hogy napi 30 pin jól tud működni. 30 pins per day

Én 7-el kezdtem per nap, de aztán gyorsan elértem a napi 30–35-öt.

Ez esetben a jól ismert Pinterest automatizáló eszközt, a Tailwind-et használtam.

Pinelj mindent a Tailwind-el

Nem túl sűrűn dicsérek marketing eszközöket, de a Tailwind tényleg jó. Mindössze $15 -ért per hó (vagy 12x$9.99 éves) olyan eszközt kapsz, mely ütemezi a pinjeidet és még elemzi is a Pinteresten nyújtott teljesítményedet.

Ha összekapcsolod a pinterest fiókodat a Tailwind-el, ütemezheted a pinjeidet.

A legjobb a Tailwind-ben az, hogy elemzi a pinek teljesítményét és javaslatot tesz a legoptimálisabb kitűzési időre.

Hogy kihasználhasd a Tailwind valamennyi funkcióját szükséged lesz a Tailwind Publisher bővítményre a Chrome és a Firefox böngészőkre. A pinek kitűzését kördiagramon mutatja be.

Nem fogok hosszan beszélni erről a kétségtelenül nagyszerű applikációról. Több mint elég Tailwind útmutató áll rendelkezésünkre, mint például ez itt: this one .

Csak egyetlen dolog, amit nagyon szerettem a Tailwind-ben a “Shuffle Queue” gomb. Ez valóban hasznos. Nem kell azzal időt töltened, hogy a pinelések sorrendje természetesnek tűnjön. Csak időzíts be egy halom pint és a megfelelő táblákhoz, és a véletlenszerűen sorba rendezi neked.

1 hónapig használtam a Tailwind. Ezalatt az idő alatt a Tailwind és én kb 900 pint tűztünk ki. Ez nem azt jelenti, hogy 900 egyedi pint, természetesen nem.  Egy adott pint több releváns táblára is kitűztem. Ez is az a rész, ahol jól jön a véletlenszerű sorba rendezés.

És nem csupán az Ahrefs blog tartalmát pineltem. Bár ez tette ki a pinek nagyobb részét.

8. Mutasd be legjobb pinjeidet a köreidben található Pinterest felhasználóidnak

Ez a tipp nem igazán megtalálható a Pinterest útmutatókban. Mégis nagy reményekkel indultam neki, mert mi sokszor csináljuk ezt outreach az a Ahrefs-nél.

Nem azt kértem, hogy osszák meg a pinjeinket vagy ilyesmi. Csak annyit kértem ,hogy nézzék meg egyik táblánkat a legjobb pinjeinkkel és mondják el róla őszinte véleményüket.

Itt van pl egy levél, amit ezzel kapcsolatban kiküldtem:

És a válasz rá:

Kb 130 emailt küldtem ki a kísérlet ideje alatt.

Legfőbb dolog, amit tapasztaltam, hogy a Pinterest kapcsolataim mind nagyon barátságosak és kedvesek voltak. Rengeteg kellemes megbeszélésem volt, és rengeteg pozitív visszajelzést kaptam a pinjeinkkel kapcsolatban. És mindemellett jó néhányan mentették is legjobb pinjeinket.

Ez a külsős felmérés néhány fontos felismerést hozott nekem a Pinterest marketinggel kapcsolatban úgy általában, illetve néhány nagyon szép Pinteres siker példát szintén. Továbbiakban megosztom ezeket.

Úgy tűnik már minden lehetségeset megtettem, hogy növeljem a pinterest forgalmunkat. Itt az idő, hogy megnézzük működött-e?

A kísérlet 2017 Jan 6-án kezdődött és Feb 6-án ért véget. itt vannak a statisztikák a Pinterest Analytics- ből:

Pinterest Profile

Napi látogatásszám

A csúcson a napi látogatásszám megduplázódott: 2,000-ről 4000-re per nap.

Napi mentés szám

A legjobb napokon 3-szor annyi mentésünk volt mint a kezdetekkor. egy furcsa visszaeséssel 25 Jan után

Kattintások

Kattintások is megháromszorozódtak.

Honlapunk

Elérések száma

Emelkedés.

Pinek megtekintése az Ahrefs blog -ból

Mentések

Végül a legfontosabb: Ahrefs blog látogatások a Pinterestről.

Nem valami lenyűgöző, azt kell mondjam. Csak 25 per nap a legjobb napokon is.

És mit mutat a Google Analytics?

Kétségtelen, hogy nőtt az Ahref blogba a Pinterestről érkező forgalom a kísérlet ideje alatt. De összességében ez elhanyagolható mennyiség egy olyan weboldal esetében, mint a miénk, ahol a havi látogatószám meghaladja az 1 milliót.

Habár Pinterest marketing megtérülése (ROI) egy nulla vagy kis forgalmú új weboldal esetében sokkal sokkal magasabb lehet.

Amint látszik a mi esetünkben nem igazán működött.

De…

Ez meg kell hogy állítson?

A mi kísérletünk nem volt sikeres. Azonban ebből és a külsős megkérdezésekből rengeteg hasznos dolgot tanultam meg a Pinterestről.

1. Ne komplikáld túl a képeket.

Igazán jó visszajelzéseket kaptam a képeinkkel kapcsolatban. Ezek kimagaslanak a milliárdnyi más pin közül, ugyanakkor megannyi egyszerű képet láttam, stock fotót rajta valami szöveggel, mégis több ezernyi mentéssel. Végül is valószínűleg a kép mégsem annyira fontos.

Hacsak nem egy infografika. Az infografikák nagyszerűen működnek a Pinterest-en. Itt van egy amit épp most találtam.

https://www.pinterest.com/pin/59039445091761959

Ez egy hosszú képes SEO csekklista LeapFroggr by Dennis Seymour. Ezt a pint eddig 15.000-en mentették el!

Megkérdeztem Dennist, hogyan érnek el ekkora forgalmat és ennyi rengeteg mentést a Pinterest-en. Meglepetésemre azt a választ kaptam, hogy ők szinte semmit sem tettek ezért. A pin maga működött.

Dennis azt állította, hogy ez az egy pinjük 20–50 látogatót hoz naponta. Ez néha napi 300-ra szökik fel.

Nem rossz.

2. Olvasóid növelhetik a Pinterest forgalmat

Mi nem tettünk (Pinterest) “Save” gombot blogunkba, ahogy már említettem korábban is. Tehát az egyetlen mód, ahogy olvasóink pinelhetik a bejegyzéseinket az a képek pinelése. (Már ha van ilyen bővítményük persze).

Steve Scott coach megosztott velem egy jó tippet. Ezt használja a blogjában is: developgoodhabits.com

Minden bejegyzése végére beilleszt egy hosszú (Pinterestre optimalizált) pinelhető, márkázott képet és megkéri olvasóit, hogy osszák meg ezt.

Ez a taktika önmagában napi 500 – 1,000 látogatót hoz neki a Pinterest-ről.

Gyors kérdés:

Mi lenne, ha valami hasonlót alkalmaznánk mi i s a blogunkban? Tudom, hogy sokan szeretitek a bejegyzéseink borító képeit. Pinelnétek-e ezeket, ha a bejegyzések végére ugyanezeket betennénk Pinterest-barát verzióban?

Tudassátok velünk a “hozzászólásokban”, legyetek szívesek.

3. Az eredményekhez idő és kitartás kell

Az én kísérletem 1 hónapig tartott. De a külső felmérésekből számomra az derült ki, hogy sokkal több mint egy hónapnyi időre van szükség ahhoz, hogy jó eredményeket láthassunk.

Amikor a Pinterest útmutatókat tanulmányoztam, ezt is megnéztem: this one Brandon Gaille-től, aki a világon legtöbbet letöltött marketing podcast oldal blogjának gazdája, The Blog Millionaire.

Az útmutatóban azt írják, Brandon tett róla, hogy a Pinterest 4000 napi látogatót szállítson az oldalára.

Az útmutatója 1 éves volt, elhatároztam, hogy megkeresem őt és megkérdezem hogy fejlődött, változott-e valami az utóbbi egy évben.

Az alábbi képernyőfotón látjátok a választ, nem is kommentálom:

4. Ma már sokkal nehezebb forgalmat generálni a Pinterest-tel

Miért?

Mert mindenki ezt szeretné tenni. És ami még rosszabb, hogy néhányan nem egészen tiszta módszereket használnak, főleg az affiliate marketing esetében.

Például olvastál már Pinterest értesítést a profilodban? Fogadjunk, nem. Egy nagy csomó hulladékot találsz ott.

Hadd mutassam meg, honnan jön a hulladék: Itt egy érdekes útmutató a WarriorForum-on találtam:

Ezzel a módszerrel szereznek forgalmat a Pinterestről. 25 – 50 felhasználói fiókot hoznak létre, a mindenségit!

5. SEO nem éppen a legvizuálisabb téma

A SEO: Statisztikák, számok, grafikonok. Mondhatjuk, hogy nem éppen látványos.

Rengeteg példát és esettanulmányt láttunk különböző marketing és Facebook csoportokban, ahol a Pinterest óriási forgalmat generált olyan témakörökben, ahol fontos a látvány. Ide tartozik például a főzés, utazás és persze  a divat-blogok.

Tökéletes példa:

Handmade Charlotte honlapja DIY projectek tárháza, barkács, recept, és design inspirációk.

A Similar adatai szerint 132.000 látogatója van per hó. 1/3-uk közösségi médiából érkezik, aminek 92%-a Pinterest-ről érkezik.

Ez kb havi 40.000 látogató.

6. Létezik még a Pinterest Hirdetés is, amit nem próbáltam

Nem teszteltem a Pinterest Hirdetést. Pillanatnyilag elégedettek vagyunk a Facebook-kal.

De mostanában olvastam egy Pinterest sikersztorit: success story of Dot & Bo. Miután elkezdték használni a Pinterest Hirdetést (hirdetett pineket) a napi átlagos kattintás szám  18000%-al nőtt.

Kíváncsi vagyok, használtad-e a Pinterest Hirdetést. Neked működött?

Nálad a labda

Ennyi volt a Pinterest tapasztalatom. Eléggé mélyreható tapasztalat. Még tovább folytatjuk működésünket a Pinterst-en, és idővel meglátjuk mi az ami számunkra jól működik.

És mi a Te tapasztalatod a Pinterest-tel, mint forgalom generáló csatorna? Mit rontottam el a kísérletünk során?

Kérlek oszd meg velünk gondolataidat!

P.S.

Kérhetek egy szívességet?

Még egy kísérlet: Te, mint olvasónk, pinelnéd ezt a bejegyzésünket?

Itt van 2 pinelhető kép, választhatsz. Szóval kérlek, hogy pinelj… 😉



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.